پر بازدیدترین‌ها

 

به گزارش خبرگزاری اعتلای ایران/
بازی حساس و هیجان انگیز دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ( بازی رفت ) در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ برگزار شد .
جایی که دو تیم بزرگ اروپا ، دو قطب بزرگ اروپا ، دو مدعی فتح اروپا به یاد بازی های گذشته و دیدنی شان با هم تقابل کردند . تقابلی که ما را پس از سال ها به یاد دوئل های آرین روبن و کریس رونالدو می انداخت و امشب این بازی هم مثل بازی های کلاسیک قدیم ، جذاب و پر گل از آب در آمد .
وقتی کارلتو آنجلوتی و توماس توخل روبروی هم قرار می گیرند ، جنگ ستارگان آغاز می شود !!
 
در نیمه اول این بازی ، وینیسیوس جونیور برزیلی روی پاس گل زیبای تونی کروس آلمانی به گل رسید تا حساب کار یک هیچ به سود رئالی ها شود . در ادامه راه هم حملات زیادی را از بایرنی ها شاهد بودیم اما ثمره ای نداشت تا اینکه ...
 
در نیمه دوم بازی ، سبک بازی بایرن دگرگون شد بلکه لروی سانه در دقیقه ۵۳ یک گل بسیار دیدنی را وارد دروازه لونین کرد و ۴ دقیقه بعد ، شاهزاده انگلیسی ، هری کین ، گل دوم را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد تا مونیخی ها ۲ بر ۱ جلو افتاده باشند .
در ادامه باز هم حملات بایرن ادامه داشت تا اینکه روی اشتباه کیم مین جائه ، یک پنالتی جالب به سود رئالی ها اعلام شد و وینی جونیور پنالتی را وارد دروازه نویر کرد بلکه در دقیقه ۸۳ حساب کار ۲ بر ۲ مساوی شود .
 
بازی طوری به پایان رسید که قطعا آنجلوتی از نتیجه بازی راضی است چونکه در بازی برگشت در شهر مادرید ، کهکشانی ها میزبان شاگردان توخل خواهند بود و باید دید که در این نیمه نهایی داغ و هیجانی ، کدام تیم راهی فینال اروپا می شود .
 
ضمن اینکه ژنرال آلمانی ، تونی کروس به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد تا رئالی ها با دست پر به پایتخت ماتادور ها بازگردند ...
 
لینک کوتاه : ae900
کد خبر : 26755
مانی امیری
خبرنگار و عضو سرویس ورزش و جوانان خبرگزاری اعتلای ایران
نوشتن دیدگاه

رسانه برخط سراسری اعتلای ایران

اعتلای ایران به شماره مجوز 82972 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) كه 2 مهر 1397 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه " اعتلای ایران " نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.