پر بازدیدترین‌ها

 

به گزارش خبرگزاری اعتلای ایران/
 
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دو بازی مهم پیگیری شد و سرانجام فینالیست های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند تا تکلیف فینال فصل ۲۰۲۳ ، ۲۴ عیان شود .
 
جایی که دورتموند و رئال مادرید راهی این فینال داغ و مهیج می شوند و باید دید که کدام تیم ، جام زرین اروپا را بالای سر خواهد برد . آیا پادشاه اروپا ، رئال مادرید ، جام ۱۵ ام را در اروپا فتح خواهد کرد یا اینکه دورتموند شگفتی ساز ، دومین جام اروپایی تاریخ خود را بدست می آورد ؟
 
بورسیا دورتموند آلمان ، نماد جنگاوری
 
دورتموندی که به سرمربیگری ادین ترزیچ راه بسیار سختی را پیش رو داشت اما امید در این تیم محترم ، حرف اول را می زد تا مارکو رویس و یارانش با غلبه بر پاریس ، در دو بازی رفت و برگشت، راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شوند آن هم پس از حدودا ۱۱ سال !!
تیمی که هم اکنون در رتبه پنجم آلمان قرار دارد اما اروپای امسال ، برای آنها معنای دیگری داشت و ادین ترزیچ مربی نامی این تیم ، تاریخ سازی با شکوهی را برای خودش و تیمش رقم زد . تیمی که هر حریف نامداری را از پیش رو برداشت و باید دید که در فینال ، در  برابر رئالی ها چگونه عمل خواهد کرد .
 
رئال مادرید و حماسه ای دیگر به سبک زورو و ماتادور ها !!
 
کارلو آنجلوتی و شاگردان کهکشانی اش این بار هم حماسه آفرینی کردند و باز هم راهی فینال قاره سبز شدند بلکه گام بسیار مهمی برای کسب جام ۱۵ ام خود در اروپا بردارند . رئالی که با درخشش خوزلو توانست بایرن توماس توخل را مغلوب کند تا به همه ثابت شود پادشاه اروپا هنوز هم معجزه بلد است ...
رئال مادرید و آنجلوتی با قهرمانی زودهنگام در لالیگای اسپانیا، حالا به فکر فتح جامی دیگر هستند و برای فتح اروپا باید دورتموند سرسخت ادین ترزیچ را شکست دهند و باید دید که در فینال ومبلی ، چه اتفاقاتی خواهد افتاد ...
 
پیش بینی شما از فینال لیگ قهرمانان اروپا چیست ؟
 
لینک کوتاه : ec3d7
کد خبر : 26919
مانی امیری
خبرنگار و عضو سرویس ورزش و جوانان خبرگزاری اعتلای ایران
نوشتن دیدگاه

رسانه برخط سراسری اعتلای ایران

اعتلای ایران به شماره مجوز 82972 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) كه 2 مهر 1397 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه " اعتلای ایران " نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.