پر بازدیدترین‌ها

 

به گزارش خبرگزاری اعتلای ایران/
 
بازی دو تیم پاریس سن ژرمن و دورتموند به میزبانی دورتموندی ها برگزار شد .
جایی که بازی رفت این دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در آن دورتموند با نتیجه مطلوب ۱ بر صفر به پیروزی دست یافت تا کار دو تیم در بازی برگشت ، حساس تر از قبل شود .
 
ادین ترزیچ مربی دورتموندی ها که در دور گروهی هم با شاگردان لوییز انریکه تقابل های سختی داشت ، امشب توانست با هر زحمتی که بود سه امتیاز بازی رفت را مال خود کند تا دورتموندی ها نصف راه فینال را رفته باشند .
 
در نیمه اول حملات متعددی را از هر دو تیم خصوصا دورتموند میزبان شاهد بودیم و گلر های هر دو تیم یعنی دوناروما و کوبل ، واکنش های زیبایی روی صحنه ها داشتند اما نیکولاس فولکروگ ، مهاجم قهار آلمانی توانست روی پاس اشلوتربک در دقیقه ۳۶ دروازه پاریسی ها را فتح کند تا حساب کار یک بر صفر شود .
 
در نیمه دوم حملات پاریسی ها از ناحیه کیلیان امباپه گسترش یافت تا جایی که آن ها دو بار تیر دروازه کوبل را به لرزه در آوردند اما مقاومت جانانه آلمانی ها مانع از گل تساوی رقیب شد .
 
قطعا در بازی برگشت شرایط این چنین نمی ماند و باید دید که آیا پاریس انریکه ، راه صعود به فینال اروپا را پیدا می کند و یا اینکه ادین ترزیچ ، دورتموندی ها را رستگار خواهد کرد
لینک کوتاه : b90a4
کد خبر : 26783
مانی امیری
خبرنگار و عضو سرویس ورزش و جوانان خبرگزاری اعتلای ایران
نوشتن دیدگاه

رسانه برخط سراسری اعتلای ایران

اعتلای ایران به شماره مجوز 82972 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) كه 2 مهر 1397 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه " اعتلای ایران " نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.