پر بازدیدترین‌ها

 

بهنام بهلولی کوهنورد لرستانی توانست به قله شاه فولادی در کشور افغانستان صعود کند.

 

 به گزارش خبرگزاری اعتلای ایران؛

در حالی که بادهای زمستانی بر قله های شاه فولادی افغانستان وزیدن میکرد ، سه کوهنورد در برابر کوه شاه فولادی ایستادند نام علی، بهنام و ایمیل در تاریخ کوهنوردی افغانستان برای اولین صعود زمستانی بر یخچال ققنوس حک شد. صعود آنها، تلاشی جسورانه در میان سرمای سخت ، چیزی بیش از تلاش در زمین بود. این صعود گواهی بر شجاعت، و روح تسلیم ناپذیرشان بود. با هر قدم، آنها مسیر خود را از میان دامنه های پر از برف به پیش بردند، نفس هایشان در هوای سرد متبلور شد، و عزمشان نوری در برابر یخچالی پرشیب و سرد بود. 

همانطور که آنها بالاتر می رفتند، هوا رقیق تر می شد و چالش آنها سخت تر می شد. آنها فقط کوهنورد نیستند، آنها پیشگامان کاوش در سرزمین های ناشناخته هستند. آنها برفراز قله، جایی که زمین آسمان را بوسید، پیروزمندانه ایستادند. پیروزی آنها نه فقط بر کوه، بلکه بر ترس، تردید و غیرممکن ها بود.

در آن لحظه، در میان مناظر خیره‌کننده قله‌های پوشیده از برف و افق‌های بی پایان، نه تنها شکوه، بلکه جوهر واقعی انسانیت خود را یافتند، شجاعت، رویاپردازی، قدرت، استقامت، و روح بیکرانی که بشر را همیشه به اوج میبرد.

خبر:سامان بیرانوند

لینک کوتاه : d1826
کد خبر : 26151
رضا مقدسی
خبرنگار: رضا مقدسی خبرگزاری سراسری_اعتلای ایران
نوشتن دیدگاه

رسانه برخط سراسری اعتلای ایران

اعتلای ایران به شماره مجوز 82972 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) كه 2 مهر 1397 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه " اعتلای ایران " نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.