پر بازدیدترین‌ها

 

 

🔴 بازدید منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از اماکن ورزشی دورود 
 
🔸 منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از اماکن ورزشی دورود بازدید کردند.
 
🔸 به گزارش سلام زاگرس، روح اله لک علی آبادی منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، به همراه وحید والیزاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، مهدی پیرهادی معاونت عمرانی فرمانداری، محمود رحمتی رییس هیات ورزش‌های همگانی لرستان، شکوه دالوند دوخواهرانی سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود و جمعی از روسای هیاتهای ورزشی، ورزشکاران و خبرنگاران استان از وضعیت زمین چمن فوتبال تختی، سالن کاراته، سالن بوکس، سالن بانوان، سالن شهید صیاد شیرازی و زورخانه این شهرستان بازدید کردند.
 
🔸 وحید والیزاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: در خصوص رفع موانع پیشرفت ورزش و جوانان در استان و شهرستان دورود هرچه در توان داشته باشیم بکار خواهیم گرفت اما مشکلات در گذشته جمع شده و امروزه با حجم زیادی از این نواقص روبرو هستیم اما سعی و تلاش خواهیم کرد با اولویت‌بندی مشکلات را مرتفع نماییم. 
 
🔸 منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل ساعی ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: امروزه ورزش تنها به ورزش محدود نمی‌شود بلکه موضوعات و مسائل مختلفی چون فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی را در برگرفته است.
 
🔸 روح اله لک علی آبادی افزود: ورزش یک امر چند وجهی است که در جامعه ایرانی نیز دارای جایگاه ویژه و تاثیرگذار است.
 
🔸 وی با بیان اینکه طی نشست با وزیر ورزش و جوانان؛ پیگیر مسائل و مشکلات ورزشی شهرستان خواهیم بود، اضافه کرد: دورود دارای ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی در کلیه عرصه ها بویژه ورزش است.
 
🔸 لک علی آبادی بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان تاکید کرد.
 
🔸 گفتنی است در این بازدیدها مقرر شد با همکاری و تعامل مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اماکن ورزشی شهرستان تعمیر، تجهیز و بازسازی شوند.
 
 
 

 

لینک کوتاه : e8d90
کد خبر : 26697
مانی امیری
خبرنگار و عضو سرویس ورزش و جوانان خبرگزاری اعتلای ایران
نوشتن دیدگاه

رسانه برخط سراسری اعتلای ایران

اعتلای ایران به شماره مجوز 82972 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) كه 2 مهر 1397 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه " اعتلای ایران " نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.