به گزارش خبرگزاری اعتلای ایران/
 
از فردا هفته ۳۰ ام لیگ آزادگان ایران برگزار خواهد شد که در یکی از آن بازی ها دو تیم خیبر خرم آباد و شهرداری آستارا در ورزشگاه تختی خرم آباد با هم دیدار خواهند داشت .
 
از طرفی تیم سبزپوش خیبر که میزبان این مسابقه است به دنبال پیروزی در این دیدار حساس و حیاتی است بلکه جایگاه خود را در صدر جدول تحکیم بخشد و اختلاف خود را با رقبا به حداکثر برساند تا امید رضا مهاجری و شاگردانش بیشتر از قبل شود و باخت هفته قبل مقابل فجر سپاسی فراموش شود .
خیبری ها با ۶۴ امتیاز در صدر قرار دارند و با پیروزی مقابل شهرداری آستارا به امتیاز ۶۷ ام خواهند رسید و قطعا این بازی برای رضا مهاجری و تیمش یکی از ۵ فینال پیش رو برای صعود به لیگ برتر فوتبال ایران می باشد .
 
از طرفی تیم شهرداری آستارا با مربیگری محسن بنگر ، شرایطی کاملا بر عکس دارد و اوضاع برای این تیم روز به روز بحرانی تر از قبل شده است . به طوری که آنها با ۲۴ امتیاز خود را در جایگاه ۱۴ ام جدول می بینند و احتمال سقوط این تیم به دسته پایین تر نیز وجود دارد . آستارایی ها برای ماندن در لیگ آزادگان ، محکوم به امتیاز گیری از این بازی هستند و باید دید که این بازی حساس و نفسگیر به سود کدام تیم به اتمام خواهد رسید .
تیمی برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر می جنگد و تیمی که برای بقا در لیگ آزادگان تلاش می کند تا حداقل برای سال بعد هم امیدی داشته باشند .
 
نکته قابل توجه این است که بازی رفت دو تیم به میزبانی شهرداری آستارا برگزار شد و در آن خیبر خرم آباد یک بر صفر مغلوب میزبان آستارایی شد و قطعا خیبری ها فردا از انگیزه بسیار بالایی برای پیروزی در این دیدار خانگی برخوردار خواهند بود .
 
قابل ذکر است که بازی دو تیم خیبر خرم آباد و شهرداری آستارا فردا در ورزشگاه تختی خرم آباد و در ساعت ۱۵ : ۱۸ عصر برگزار خواهد شد ...
 
 
 
 
لینک کوتاه : d62f7
کد خبر : 26882
مانی امیری
خبرنگار و عضو سرویس ورزش و جوانان خبرگزاری اعتلای ایران
نوشتن دیدگاه

رسانه برخط سراسری اعتلای ایران

اعتلای ایران به شماره مجوز 82972 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) كه 2 مهر 1397 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه " اعتلای ایران " نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.