پر بازدیدترین‌ها

در ششمین روز از هفته ی سلامت صورت گرفت؛ 

برگزاری همایش پیاده روی عمومی 

 

در راستای ورزش همگانی و نشاط و تندرستی افراد جامعه، همایش پیاده روی عمومی به همت مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد و با همکاری آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های اجرایی استان، با شعار: سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی و با حضور پیام گزاران ادارات و داوطلبین سلامت محلات، سفیران سلامت و عموم مردم، صبح امروز در کنار دریاچه زیبای کیو برگزار شد. 

 

این همایش به همت مرکز بهداشت شهرستان خرم ‌آباد و با همکاری واحد آموزش و ارتقای سلامت، نیروی انتظامی، شهرداری، آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵، محیط زیست، هلال احمر، میراث فرهنگی، هیات ورزش‌های همگانی، سازمان آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی، صدا و سیما و دیگر دستگاه های اجرایی استان، در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین به منظور داشتن جامعه ای سالم با نشاط و ورزش همگانی، برگزار گردید. 

 

در پایان همایش، جوایزی توسط ریاست دانشگاه و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان به قید قرعه به شرکت کنندگان در همایش پیاده روی عمومی، تقدیم شد. 

 

 

لینک کوتاه : aaf57
کد خبر : 26627
علی حیدری
خبرنگار خبرگزاری اعتلای ایران - خرم آباد
نوشتن دیدگاه

رسانه برخط سراسری اعتلای ایران

اعتلای ایران به شماره مجوز 82972 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) كه 2 مهر 1397 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه " اعتلای ایران " نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.