پر بازدیدترین‌ها

 

به گزارش خبرگزاری اعتلای ایران/
امروز دیدار دو تیم فوتسال ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برگزار شد که در طی آن ، ایران توانست به سختی حریف سخت کوش خود را شکست دهد بلکه راهی فینال آسیا شود .
 
در این بازی ابتدا ایران از روی گل به خودی حریف به گل رسید اما ازبکستان با ۲ گل کامبک زد تا نیمه اول به سود ازبک ها به پایان رسد . 
 
در نیمه دوم حملات شاگردان وحید شمسایی ادامه داشت تا اینکه باز هم ازبک ها گل به خودی زدند و حساب کار ۲ بر ۲ مساوی شد و بعد از آن نیز ، عظیمی توانست ایران را ۳ بر ۲ پیش بیندازد اما ناگهان حساب کار ۳ بر ۳ شد تا کار به وقت های اضافی کشیده شود اما باز هم بازی برنده نداشت تا این بازی حساس به ضربات پنالتی کشیده شود .
 
قابل ذکر است که در طول بازی ، درخشش گلر های هر دو تیم را شاهد بودیم و بار ها و بار ها ، سیو های مهم و جانانه ای را از هر دو گلر شاهد بودیم .
 
بازی در ضربات پنالتی ، ۵ بر ۴ به سود ایران به پایان رسید و باقر محمدی ، گلر گیتی پسند اصفهان توانست دو پنالتی ازبکستان را مهار کند تا ایران ، جانانه راهی فینال آسیا شود .
 
ایران در فینال باید با تایلند میزبان روبرو شود و فینال جذابی را بین دو تیم ایران و تایلند خواهیم دید . 
بازی فینال روز یکشنبه ساعت ۱۲ و نیم ظهر به وقت ایران برگزار خواهد شد .
 
به امید قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا .
 
لینک کوتاه : e004d
کد خبر : 26669
مانی امیری
خبرنگار و عضو سرویس ورزش و جوانان خبرگزاری اعتلای ایران
نوشتن دیدگاه

رسانه برخط سراسری اعتلای ایران

اعتلای ایران به شماره مجوز 82972 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) كه 2 مهر 1397 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه " اعتلای ایران " نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.