IMG 20230307 183946 959

 

 

سومین دوره جایزه ملی کتاب سال جوانان با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاون وزیر ورزش و جوانان و دبیر شورای عالی جوانان دکتر وحید یامین پور و دیگر مسئولان با حضور اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات جابربن حیان دانشگاه شریف تهران برگزار شد‌.

 

در مراسم برترین‌های این دوره، پدیدآورندگان ۷ عنوان کتاب در مقام برگزیده و ۱۶ عنوان کتاب در مقام شایسته تقدیر و معرفی شدند.

 

بخش ویژه کتاب سال جوانان نیز به تقدیر از ناشران برتر، کار گروهی موفق جوانان، جوان مهاجر (مهاجران افغانستانی) و جایزه ویژه دبیر اختصاص خواهد داشت.

 

انتشارات بین المللی حوزه مشق به مدیریت دکتر فردین احمدی کار آفرین عرصه فرهنگ و هنر و جوانترین ناشر کشور ایران با چاپ بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در بخش نوجوان و جوان با اختلاف رتبه اول کشور را کسب کرد.

این انتشارات در سال ۱۴۰۰ با ۵۵۵ عنوان کتاب رتبه پنجم در کل کشور و رتبه اول در بین تمامی ناشران شهرستانی را نیز از آن خود کرد.

 

دکتر فردین احمدی جایزه خودش را به پدر و مادر شهید آرمان علی وردی اهدا کرد.

 

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری اعتلای ایران 

 

لینک کوتاه :
کد خبر : 17330
نوشتن دیدگاه

رسانه برخط سراسری اعتلای ایران

اعتلای ایران به شماره مجوز 82972 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) كه 2 مهر 1397 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه " اعتلای ایران " نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.